Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Hälsa
Smärta i knä vid löpning
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Idh_simplythebest" data-source="post: 941150" data-attributes="member: 124416"><p>Jag skadade mig för 4år sedan på löparträning utomhus 800m.</p><p>Men fick diagnosen utöjning på samtliga ledband + korsband.</p><p>men blev aldrig bra efter olyckan så nu ska jag få träffa en sjukgymnast & Ortoped som ska titta på knäet för jag kan inte funka i mitt vardagliga liv som jag borde kunna och fyller 18år om 2månader så jag säger råkar ni ut för skador så kräv svar ända tills ni får en korekt diagnos annars får ni lida lika länge som mig.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Idh_simplythebest, post: 941150, member: 124416"] Jag skadade mig för 4år sedan på löparträning utomhus 800m. Men fick diagnosen utöjning på samtliga ledband + korsband. men blev aldrig bra efter olyckan så nu ska jag få träffa en sjukgymnast & Ortoped som ska titta på knäet för jag kan inte funka i mitt vardagliga liv som jag borde kunna och fyller 18år om 2månader så jag säger råkar ni ut för skador så kräv svar ända tills ni får en korekt diagnos annars får ni lida lika länge som mig. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Hälsa
Smärta i knä vid löpning
Tillbaka
Topp