Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Hälsa
Smärta i knä vid löpning
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Idh_simplythebest" data-source="post: 947146" data-attributes="member: 124416"><p>Mx_mats: ja men snälla lilla du de har konstaterat en skada i benet för snart 4,5år sedan och ja jag är bra medveten om det men grejen är den att jag står på tur att de ska göra något åt det och det enda de kan erbjuda i vänta på att få kallelse är att tömma leden på blod.</p><p></p><p>sjukgymnasten hjälper mig ibland och massören</p><p>men väntar på att ortopeden har tid att göra något åt det</p><p>men i väntan på det har det uppstått flera nya saker som</p><p>inte va innan som jag inte vet vad det är så nu ska jag</p><p>äntligen få det kollat och få helt klart för mig vad det är</p><p>jag delar med men som sagt det är en lång väntelista</p><p>att få kallelse så det enda jag kan göra är att rådgöra med</p><p>sjukgymnasten & massören och vad jag vet i nuläget är att</p><p>jag helst inte ska belasta benet alls igentligen förän man har</p><p>fått klart för sig vad det handlar om.</p><p></p><p>jag har haft av ledband & korsband & svullnader</p><p>men nu tror de även att jag kan ha fått bacchus -systa</p><p>i knävecket men jag är inte helt 100 på att det är det </p><p>för det känns som att jag har fått lite för dåliga svar från</p><p>läkaren på exakt vad det är jag delar med och fram tills att</p><p>jag får veta vad det är så vill jag inte sporta då man inte riktigt</p><p>kan säga vad det är.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Idh_simplythebest, post: 947146, member: 124416"] Mx_mats: ja men snälla lilla du de har konstaterat en skada i benet för snart 4,5år sedan och ja jag är bra medveten om det men grejen är den att jag står på tur att de ska göra något åt det och det enda de kan erbjuda i vänta på att få kallelse är att tömma leden på blod. sjukgymnasten hjälper mig ibland och massören men väntar på att ortopeden har tid att göra något åt det men i väntan på det har det uppstått flera nya saker som inte va innan som jag inte vet vad det är så nu ska jag äntligen få det kollat och få helt klart för mig vad det är jag delar med men som sagt det är en lång väntelista att få kallelse så det enda jag kan göra är att rådgöra med sjukgymnasten & massören och vad jag vet i nuläget är att jag helst inte ska belasta benet alls igentligen förän man har fått klart för sig vad det handlar om. jag har haft av ledband & korsband & svullnader men nu tror de även att jag kan ha fått bacchus -systa i knävecket men jag är inte helt 100 på att det är det för det känns som att jag har fått lite för dåliga svar från läkaren på exakt vad det är jag delar med och fram tills att jag får veta vad det är så vill jag inte sporta då man inte riktigt kan säga vad det är. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Hälsa
Smärta i knä vid löpning
Tillbaka
Topp