Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Hälsa
Smärta i smalbenets ben.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="excellentswordfight" data-source="post: 834529" data-attributes="member: 112833"><p>Detta är väl inget problem med benhinnorna? Benhinnorna sitter ju längst med smalbenet alltså insidan och du har ont på utsidan. Jag har precis samma problem, har också väldigt smala ben och inga som helst muskler i dom sisst jag sprang var kanske 93. Hur som helst så är det musklerna man får ont i och det är ben träning som gäller gym etc. På senare har jag börjat stretcha efter jag åkt och smörja in dom med voltaren så har det nästa gått bort helt.</p><p></p><p>Känns mer värt att fixa problemet än att finta det med ett par benskydd, gå till en sjukgymnast å fixa lite övningar så du får schyssta muskler i benen ist. Kan du ju även dominera i shorts till sommaren också.</p><p></p><p>edit.</p><p>Efter lite googlande heter iaf muskeln jag får ont i Peroneus Longus (den går ner precis bakom fotknölen) är det samma som du så är det bara å googla å youtuba lite får du säkert massa trix å bygga upp å stretcha den.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="excellentswordfight, post: 834529, member: 112833"] Detta är väl inget problem med benhinnorna? Benhinnorna sitter ju längst med smalbenet alltså insidan och du har ont på utsidan. Jag har precis samma problem, har också väldigt smala ben och inga som helst muskler i dom sisst jag sprang var kanske 93. Hur som helst så är det musklerna man får ont i och det är ben träning som gäller gym etc. På senare har jag börjat stretcha efter jag åkt och smörja in dom med voltaren så har det nästa gått bort helt. Känns mer värt att fixa problemet än att finta det med ett par benskydd, gå till en sjukgymnast å fixa lite övningar så du får schyssta muskler i benen ist. Kan du ju även dominera i shorts till sommaren också. edit. Efter lite googlande heter iaf muskeln jag får ont i Peroneus Longus (den går ner precis bakom fotknölen) är det samma som du så är det bara å googla å youtuba lite får du säkert massa trix å bygga upp å stretcha den. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Hälsa
Smärta i smalbenets ben.
Tillbaka
Topp