Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Smärta i tår främre fot?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="snookered80" data-source="post: 1257087" data-attributes="member: 151867"><p>Tror också det kan vara för smala boots. Du kan ju prova att mäta fötterna på den bredaste punkten och se om det skiljer sig nåt mellan fötterna. Finns några tabeller man kan googla efter, med måtten för när man börja överväga wide boots. Sen skiljer det sig mycket mellan olika tillverkares dojor också. Kör sedan några år med wide boots, innan dess var jag tvungen att gå upp i stlk för att inte få ont i ena framfoten, vilket blev oskönt på andra sätt. Mina fötter är tydligen inte symmetriska, ena foten lite bredare...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="snookered80, post: 1257087, member: 151867"] Tror också det kan vara för smala boots. Du kan ju prova att mäta fötterna på den bredaste punkten och se om det skiljer sig nåt mellan fötterna. Finns några tabeller man kan googla efter, med måtten för när man börja överväga wide boots. Sen skiljer det sig mycket mellan olika tillverkares dojor också. Kör sedan några år med wide boots, innan dess var jag tvungen att gå upp i stlk för att inte få ont i ena framfoten, vilket blev oskönt på andra sätt. Mina fötter är tydligen inte symmetriska, ena foten lite bredare... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Smärta i tår främre fot?
Tillbaka
Topp