Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Smarta kläder..helst snygga oxå :P
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ozzki" data-source="post: 431548" data-attributes="member: 66658"><p>Jag har kört en säsong med Whiteout ställ nu och jag kan bara konstatera att jag hade inte kunnat vara nöjdare. Riktigt fräsch design med smidiga funktioner och superb hållbarhet! Fiten är inte slim utan snarare som du kallar det "halv loose fit". Bootpackade endel och visst det blev varmt men jag upplevde att ventilationen fungerade perfekt! Jackan var av modellen Tolstoy och byxorna Ivan, under så körde jag med ett lager vanligt polyester ställ och vid kallare dagar (-10 och ner) med microfleece över det. Jag upplevde aldrig att vinden gick igenom eller att jag frös. Fick många kommenrater för stället och många undrade vart man kunde köpa det. Det blir defenitivt ett till Whiteout ställ för min del nästa säsong.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ozzki, post: 431548, member: 66658"] Jag har kört en säsong med Whiteout ställ nu och jag kan bara konstatera att jag hade inte kunnat vara nöjdare. Riktigt fräsch design med smidiga funktioner och superb hållbarhet! Fiten är inte slim utan snarare som du kallar det "halv loose fit". Bootpackade endel och visst det blev varmt men jag upplevde att ventilationen fungerade perfekt! Jackan var av modellen Tolstoy och byxorna Ivan, under så körde jag med ett lager vanligt polyester ställ och vid kallare dagar (-10 och ner) med microfleece över det. Jag upplevde aldrig att vinden gick igenom eller att jag frös. Fick många kommenrater för stället och många undrade vart man kunde köpa det. Det blir defenitivt ett till Whiteout ställ för min del nästa säsong. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Smarta kläder..helst snygga oxå :P
Tillbaka
Topp