Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Smarta kläder..helst snygga oxå :P
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="evil" data-source="post: 431562" data-attributes="member: 28891"><p>Jag måste slå ett slag för min Vans-jacka jag köpte i vintras. Har fan aldrig varit med om sån bra kvalitet på tyg tidigare. Köpte "Best Fucking Jacket" och jag håller med om namnet. </p><p>Har alltid varit lite skeptisk till att ett skatesko-märke kan göra skaljackor, men de lyckades faktiskt där.</p><p></p><p>Hållbarheten är bra mycket bättre än mina Sweet-brallor som inte gillar stålkanter nåt vidare. Förövrigt en riktigt skön och bra byxa, men som sagt lite klen.</p><p></p><p>Enda nackdelen med vansjackan är väl att den är något tung och bara 10000 mm. Tyngden har nog med tygkvaliteten att göra. Helt enkelt inte så konstigt att den står emot vassa kanter, träd etc, mer än sweetbyxan som säkert bara väger hälften.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="evil, post: 431562, member: 28891"] Jag måste slå ett slag för min Vans-jacka jag köpte i vintras. Har fan aldrig varit med om sån bra kvalitet på tyg tidigare. Köpte "Best Fucking Jacket" och jag håller med om namnet. Har alltid varit lite skeptisk till att ett skatesko-märke kan göra skaljackor, men de lyckades faktiskt där. Hållbarheten är bra mycket bättre än mina Sweet-brallor som inte gillar stålkanter nåt vidare. Förövrigt en riktigt skön och bra byxa, men som sagt lite klen. Enda nackdelen med vansjackan är väl att den är något tung och bara 10000 mm. Tyngden har nog med tygkvaliteten att göra. Helt enkelt inte så konstigt att den står emot vassa kanter, träd etc, mer än sweetbyxan som säkert bara väger hälften. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Smarta kläder..helst snygga oxå :P
Tillbaka
Topp