Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Smarta kläder..helst snygga oxå :P
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="eriksalang" data-source="post: 432504" data-attributes="member: 43217"><p>Arc'teryx håller visst. Har haft min Theta SV-jacka 4 säsonger nu och skrapat ihop kanske 100 skiddagar och fler dagar än så med den i stan eller som regnjacka på sommaren och jag har inte något att klaga på. Förutom kvaliteten så är skärningarna de bästa jag hittat, med förböjda knän och armbågar och något jag inte sett hos någon annan: Förböjd rumpa på byxorna. Jag köpte Theta AR Bib (byxa) i vintras och är helnöjd. Kan sätta mig på huk eller köra med klättersele utan att byxorna blir för korta. Brallorna finns dessutom med olika benlängd, varje midjestorlek (small, medium, o.s.v.) finns i short, regular, och tall. Grymt för mig som är långsmal. De har skalkläder riktade både mot alpinister som är lite tightare och mer avskalade och för liftåkare som är mer loose fit/modernare.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="eriksalang, post: 432504, member: 43217"] Arc'teryx håller visst. Har haft min Theta SV-jacka 4 säsonger nu och skrapat ihop kanske 100 skiddagar och fler dagar än så med den i stan eller som regnjacka på sommaren och jag har inte något att klaga på. Förutom kvaliteten så är skärningarna de bästa jag hittat, med förböjda knän och armbågar och något jag inte sett hos någon annan: Förböjd rumpa på byxorna. Jag köpte Theta AR Bib (byxa) i vintras och är helnöjd. Kan sätta mig på huk eller köra med klättersele utan att byxorna blir för korta. Brallorna finns dessutom med olika benlängd, varje midjestorlek (small, medium, o.s.v.) finns i short, regular, och tall. Grymt för mig som är långsmal. De har skalkläder riktade både mot alpinister som är lite tightare och mer avskalade och för liftåkare som är mer loose fit/modernare. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Smarta kläder..helst snygga oxå :P
Tillbaka
Topp