Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Smärta vid åkning med ny utrustning
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ett_Hund" data-source="post: 286965" data-attributes="member: 55507"><p>muchcup : Mina skor kändes sköna hemma i vardagsrummet men gjorde ont efter ett par åk på brädan, smärtan började vid lilltån och sedan längskanten av foten bakåt mot hälen. har även tidigare haft problem med smärtor i hålfoten när nya boots har slitits in. efter några dagars aktivt åkande var smärtorna helt borta och sedan dess har jag inte haft några problem med fötterna som beror på skorna, dock står det i den länkade tråden om ett annat mindre bekymmer med ömma fossingar.</p><p> Skulle nästan kunna sätta pengar på att erkänt bra boots som 32 blir bra för de flesta bara storleken är rätt och man ger dem tid att slitas in ordentligt. Så ut å åk utav bara helvette så tror jag att både dina skor och dina fötter kommar att kännas mycket bättre snart.</p><p></p><p> Hepphepp</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ett_Hund, post: 286965, member: 55507"] muchcup : Mina skor kändes sköna hemma i vardagsrummet men gjorde ont efter ett par åk på brädan, smärtan började vid lilltån och sedan längskanten av foten bakåt mot hälen. har även tidigare haft problem med smärtor i hålfoten när nya boots har slitits in. efter några dagars aktivt åkande var smärtorna helt borta och sedan dess har jag inte haft några problem med fötterna som beror på skorna, dock står det i den länkade tråden om ett annat mindre bekymmer med ömma fossingar. Skulle nästan kunna sätta pengar på att erkänt bra boots som 32 blir bra för de flesta bara storleken är rätt och man ger dem tid att slitas in ordentligt. Så ut å åk utav bara helvette så tror jag att både dina skor och dina fötter kommar att kännas mycket bättre snart. Hepphepp [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Smärta vid åkning med ny utrustning
Tillbaka
Topp