Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Smärta yttre smalben av snowboardåkning?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="mangus" data-source="post: 615554" data-attributes="member: 43710"><p>Kompartment är inget du behöver fundera på. Hade du haft det hade den muskeln gått i nekros (dött) och du åkt in på sjukhus...</p><p></p><p>Den enda gång jag haft ont i smalbenen när jag åkt bräda var när jag gång på gång landade mina 270s (skulle vara teor) i röda hopp... </p><p>Det påfrestade smalbenen på ett sånt sätt att vila och voltaren var vägen ut...</p><p> </p><p>Jag tycker det låter som ett par mjuka skor med ett feljusterat spänne, men att det ska sitta i två veckor gör mig fundersam.</p><p>Kolla om du måste korta/länga det för att det ska vara centrerat över vristen. </p><p>Hur pass hårda skor har du? Låna ett par av nån annan och kör och kolla om det förändras, i så fall sitter det i utrustningen.</p><p></p><p>Styrketräningen är aldrig fel.</p><p></p><p>I övrigt har jag inga bra förslag nu.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="mangus, post: 615554, member: 43710"] Kompartment är inget du behöver fundera på. Hade du haft det hade den muskeln gått i nekros (dött) och du åkt in på sjukhus... Den enda gång jag haft ont i smalbenen när jag åkt bräda var när jag gång på gång landade mina 270s (skulle vara teor) i röda hopp... Det påfrestade smalbenen på ett sånt sätt att vila och voltaren var vägen ut... Jag tycker det låter som ett par mjuka skor med ett feljusterat spänne, men att det ska sitta i två veckor gör mig fundersam. Kolla om du måste korta/länga det för att det ska vara centrerat över vristen. Hur pass hårda skor har du? Låna ett par av nån annan och kör och kolla om det förändras, i så fall sitter det i utrustningen. Styrketräningen är aldrig fel. I övrigt har jag inga bra förslag nu. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Smärta yttre smalben av snowboardåkning?
Tillbaka
Topp