Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Smärtgräns för gå till lift i pjäxor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="TopiNieminen" data-source="post: 1293824" data-attributes="member: 164371"><p>[ATTACH=full]29497[/ATTACH][ATTACH=full]29498[/ATTACH]Det kan vara bra att använda sulskydd som Farsan här ovan visar eller byta om vid backen, annars sliter man sulorna eller lifters ganska fort. Så här såg mina ut efter förra säsong (80dagar) när jag gick mellan husbilen och backen t/r 400m eller 200m per håll. Det är gruset man grusar vägar och parkeringar så in i helvete med som käkar upp sulorna. Det är mindre mindre grus på parkeringar här i Norge och i Finland åker man skidor fram till bilen. I Spanien var det grus på asfalten också.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="TopiNieminen, post: 1293824, member: 164371"] [ATTACH type="full" alt="20231126_163346.jpg"]29497[/ATTACH][ATTACH type="full" alt="20231126_163349.jpg"]29498[/ATTACH]Det kan vara bra att använda sulskydd som Farsan här ovan visar eller byta om vid backen, annars sliter man sulorna eller lifters ganska fort. Så här såg mina ut efter förra säsong (80dagar) när jag gick mellan husbilen och backen t/r 400m eller 200m per håll. Det är gruset man grusar vägar och parkeringar så in i helvete med som käkar upp sulorna. Det är mindre mindre grus på parkeringar här i Norge och i Finland åker man skidor fram till bilen. I Spanien var det grus på asfalten också. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Smärtgräns för gå till lift i pjäxor
Tillbaka
Topp