Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Smått trasiga nx12, behöver lite hjälp.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Bjersing" data-source="post: 952608" data-attributes="member: 133932"><p>Hallå</p><p></p><p>Satt och kollade igenom skidorna inför årets sista lilla resa och insåg att en av bindningarna inte ser helt pigg ut.</p><p>Jag är klurar på hur och vida det kanske bara är lite plast som inte fyller något mekanisk funktion eller om det är dags att köpa ett par bättre bindningar. Har två bilder som kanske kan ge en liten bild av vad jag menar.</p><p></p><p><a href="https://www.freeride.se/photo/view.php?id=116090" target="_blank"><img src="https://www.freeride.se/img/photo/normal/a1686188cc84dad66551878d8ad64ab9.jpg" alt="" class="fr-fic fr-dii fr-draggable " data-size="" style="" /></a></p><p></p><p><a href="https://www.freeride.se/photo/view.php?id=116091" target="_blank"><img src="https://www.freeride.se/img/photo/normal/76850f28cf82e2147b5d8cf6e4805d1b.jpg" alt="" class="fr-fic fr-dii fr-draggable " data-size="" style="" /></a></p><p></p><p>Som ni kanske ser så är den övre biten lös. Den går inte att trycka tillbaka med rimlig kraft, kanske om jag ställer mig på den men det känns inte så klipskt. </p><p></p><p>Hur borde jag lösa detta? Mycket möjligt att det inte är relevant alls men det kan ju vara gött att veta innan man sätter sig i liften upp.</p><p></p><p>Tack för er tid.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Bjersing, post: 952608, member: 133932"] Hallå Satt och kollade igenom skidorna inför årets sista lilla resa och insåg att en av bindningarna inte ser helt pigg ut. Jag är klurar på hur och vida det kanske bara är lite plast som inte fyller något mekanisk funktion eller om det är dags att köpa ett par bättre bindningar. Har två bilder som kanske kan ge en liten bild av vad jag menar. [url=https://www.freeride.se/photo/view.php?id=116090][img]https://www.freeride.se/img/photo/normal/a1686188cc84dad66551878d8ad64ab9.jpg[/img][/url] [url=https://www.freeride.se/photo/view.php?id=116091][img]https://www.freeride.se/img/photo/normal/76850f28cf82e2147b5d8cf6e4805d1b.jpg[/img][/url] Som ni kanske ser så är den övre biten lös. Den går inte att trycka tillbaka med rimlig kraft, kanske om jag ställer mig på den men det känns inte så klipskt. Hur borde jag lösa detta? Mycket möjligt att det inte är relevant alls men det kan ju vara gött att veta innan man sätter sig i liften upp. Tack för er tid. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Smått trasiga nx12, behöver lite hjälp.
Tillbaka
Topp