Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
smear skis
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="PNyberg" data-source="post: 340542" data-attributes="member: 49358"><p>Haha. Får be om ursäkt för min schizofreni :P Jag söker som sagt mer pollard skida än mcconkey. Har som sagt redan en charga järnet-stålet i mina 189squads, får väl vara god att ta tillbaka det ja sa om att dps skidan var intressant. Eller ja....klart som fan att den är intressant. En så egendomlig skida är ALLTID intressant. Skulle gärna vilja klämma på ett par och testa dom i rätt förhållanden. </p><p>Förresten. Vad tror ni om Atomic thugs? Kan det vara lite av det jag söker? Kan nämligen få jekkligt bra deal på ett par 192or i byte mot mina oborrade armada ant´s?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="PNyberg, post: 340542, member: 49358"] Haha. Får be om ursäkt för min schizofreni :P Jag söker som sagt mer pollard skida än mcconkey. Har som sagt redan en charga järnet-stålet i mina 189squads, får väl vara god att ta tillbaka det ja sa om att dps skidan var intressant. Eller ja....klart som fan att den är intressant. En så egendomlig skida är ALLTID intressant. Skulle gärna vilja klämma på ett par och testa dom i rätt förhållanden. Förresten. Vad tror ni om Atomic thugs? Kan det vara lite av det jag söker? Kan nämligen få jekkligt bra deal på ett par 192or i byte mot mina oborrade armada ant´s? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
smear skis
Tillbaka
Topp