Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
smear skis
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Lima-ko" data-source="post: 340610" data-attributes="member: 15091"><p>här behövs inte be om ursäkt för något PNyberg, jag förstod inte hur du tänkte bara.</p><p>visst är ett par lagg av Lotus 138-typen intressanta, de är ju så långt ifrån allt annat man äger som det bara går. det beskriver också mitt tänk när man ska ha flera par skidor, att de ska vara så olika varann som möjligt, speciellt om man bara har 2 par. ju fler man har ju fler konstiga skapelser kan man ha, varpå mina nästa lagg med största sannolikhet kommer vara ett par HiattTwin.</p><p></p><p>det känns som Thugs spelar i samma lag som Bacon-EP Pro m. fl. mjuka men framförallt flexiga, ca 115-125 under foten, monteringspunkten väldigt långt fram osv.</p><p>The Ant, vad är grejen där då? i beskrivningen på deras hemsida får man känslan av att de beskriver ett par ånglok i stil med B-Squad 189 eller liknande. och sen ser man Anthony åka som morsan (obs. åka, inte hoppa, i jämförelese med andra pros såklart, inte med mig), förstår inte...</p><p>Jag kom på mig själv här efter att ha gjort jämförelsen mellan Pollard och McConkey, Pollard kan ju även åka mer McConkeyiskt, och då har han Prophet 130 under fötterna.</p><p></p><p>Har du forskat i TGR:s forum och/eller Newsschoolers för info. om Prophet 130, där lär det finnas en massa skitsnack Amerikaner emellan.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Lima-ko, post: 340610, member: 15091"] här behövs inte be om ursäkt för något PNyberg, jag förstod inte hur du tänkte bara. visst är ett par lagg av Lotus 138-typen intressanta, de är ju så långt ifrån allt annat man äger som det bara går. det beskriver också mitt tänk när man ska ha flera par skidor, att de ska vara så olika varann som möjligt, speciellt om man bara har 2 par. ju fler man har ju fler konstiga skapelser kan man ha, varpå mina nästa lagg med största sannolikhet kommer vara ett par HiattTwin. det känns som Thugs spelar i samma lag som Bacon-EP Pro m. fl. mjuka men framförallt flexiga, ca 115-125 under foten, monteringspunkten väldigt långt fram osv. The Ant, vad är grejen där då? i beskrivningen på deras hemsida får man känslan av att de beskriver ett par ånglok i stil med B-Squad 189 eller liknande. och sen ser man Anthony åka som morsan (obs. åka, inte hoppa, i jämförelese med andra pros såklart, inte med mig), förstår inte... Jag kom på mig själv här efter att ha gjort jämförelsen mellan Pollard och McConkey, Pollard kan ju även åka mer McConkeyiskt, och då har han Prophet 130 under fötterna. Har du forskat i TGR:s forum och/eller Newsschoolers för info. om Prophet 130, där lär det finnas en massa skitsnack Amerikaner emellan. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
smear skis
Tillbaka
Topp