Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Smidig billig transfer i Alperna
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="LARRYLONGBOARD" data-source="post: 901771" data-attributes="member: 100810"><p>Hej,</p><p></p><p>Ska resa med familj. 2 barn, 5 och 8 år.</p><p></p><p>Har tänkt att flyga till <strong>Milano</strong> och sen ta mig till Cervinia.</p><p></p><p>Någon som har förslag på billig transfer, men ändå hyfsat smidig med så lite byten som möjligt. Helst direkt från flygplatsen. (Det jag hittar är dyrt och den buss jag hittar verkar inte gå från flygplatsen) Smidigast verkar vara att hyra bil, men tycker det känns lite väl meckigt.</p><p></p><p>Har inte bokat än så om nån har tips på andra orter dit det finns smidigare transfer så tipsa gärna. Eventuellt kanska jag kan flyga till Geneve eller Zürich om ni har bra tips på det också. Viktigast är sjyst alpkännsla, familjevänligt och billigt.</p><p></p><p>//L</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="LARRYLONGBOARD, post: 901771, member: 100810"] Hej, Ska resa med familj. 2 barn, 5 och 8 år. Har tänkt att flyga till [b]Milano[/b] och sen ta mig till Cervinia. Någon som har förslag på billig transfer, men ändå hyfsat smidig med så lite byten som möjligt. Helst direkt från flygplatsen. (Det jag hittar är dyrt och den buss jag hittar verkar inte gå från flygplatsen) Smidigast verkar vara att hyra bil, men tycker det känns lite väl meckigt. Har inte bokat än så om nån har tips på andra orter dit det finns smidigare transfer så tipsa gärna. Eventuellt kanska jag kan flyga till Geneve eller Zürich om ni har bra tips på det också. Viktigast är sjyst alpkännsla, familjevänligt och billigt. //L [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Smidig billig transfer i Alperna
Tillbaka
Topp