Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Smith skidor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="tjiffe" data-source="post: 229721" data-attributes="member: 53558"><p>Har testat dem efter min förfrågan. Om jag inte mins helt galet så är det en dynastarskida i grund å botten. Fick känslan av att de är väldigt mjuka fram till och inte så vridstyva i toppen vilket gjorde dem väldigt förlåtande. Dock fick jag känslan av att de släppte ofta i toppen p.g.a. detta. Men som ren offpistskida i puder å slask är den mycket trevlig och lättåkt. Åker man hårt och mycket snabbt tyckte jag att skidan blev fladdrig, det var dock ganska uppkört vid detta test tillfälle.</p><p></p><p>Vill du ha mer utförliga svar får du väl säga till på detta forum</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="tjiffe, post: 229721, member: 53558"] Har testat dem efter min förfrågan. Om jag inte mins helt galet så är det en dynastarskida i grund å botten. Fick känslan av att de är väldigt mjuka fram till och inte så vridstyva i toppen vilket gjorde dem väldigt förlåtande. Dock fick jag känslan av att de släppte ofta i toppen p.g.a. detta. Men som ren offpistskida i puder å slask är den mycket trevlig och lättåkt. Åker man hårt och mycket snabbt tyckte jag att skidan blev fladdrig, det var dock ganska uppkört vid detta test tillfälle. Vill du ha mer utförliga svar får du väl säga till på detta forum [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Smith skidor
Tillbaka
Topp