Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Smith skidor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="tjiffe" data-source="post: 230033" data-attributes="member: 53558"><p>Tja, det är själva konstruktionen som är densamma som dynastar. Tror t.o.m. att det var en sandwichkonstruktion på skidan. Den på minner ganska mycket om elan 777 å blizzard t nine, den dynastar som är närmast är 8800 fast smith skidan inte är lika vridstyv fram i brättet vilket gör att den får ett bättre flyt. Man har väldigt mycket skida framför foten vilket gör att du inte behöver hänga i bak-kapporna på pjäxorna när du åker. Skidan lämpar alldeles utmärkt som lössnöskida, är sugen på en sådan till topptursskida eftersom man oftast åker i trevliga fören. 4 papp tycker jag är ett bra pris för en sprillans skida. Ska du ha en okomplicerad skida för natursnö samt offpist passar den utmärkt.</p><p>//tjiffe</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="tjiffe, post: 230033, member: 53558"] Tja, det är själva konstruktionen som är densamma som dynastar. Tror t.o.m. att det var en sandwichkonstruktion på skidan. Den på minner ganska mycket om elan 777 å blizzard t nine, den dynastar som är närmast är 8800 fast smith skidan inte är lika vridstyv fram i brättet vilket gör att den får ett bättre flyt. Man har väldigt mycket skida framför foten vilket gör att du inte behöver hänga i bak-kapporna på pjäxorna när du åker. Skidan lämpar alldeles utmärkt som lössnöskida, är sugen på en sådan till topptursskida eftersom man oftast åker i trevliga fören. 4 papp tycker jag är ett bra pris för en sprillans skida. Ska du ha en okomplicerad skida för natursnö samt offpist passar den utmärkt. //tjiffe [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Smith skidor
Tillbaka
Topp