Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
sn-brussels skidfrakt?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ChickenSalad" data-source="post: 99294" data-attributes="member: 14248"><p>Tjo!</p><p></p><p>Dagens undring:</p><p>Har någon flugit med SN-brussels ner till geneve? Isåfall, vilka rutiner hade dom ang. skidfrakt? Kostar det gratis eller var det någon avgift? eller ...?</p><p></p><p></p><p></p><p>Ni kanske tycker att jag ska höra med de vi bokat resan genom - det har jag också gjort. Men dom pratar mest i nattmössan, ger oss luddiga svar, talar i gåtor och allt vad det heter. Så tänkte höra med er på freeride - det skadar ju alldrig...</p><p></p><p>God Jul!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ChickenSalad, post: 99294, member: 14248"] Tjo! Dagens undring: Har någon flugit med SN-brussels ner till geneve? Isåfall, vilka rutiner hade dom ang. skidfrakt? Kostar det gratis eller var det någon avgift? eller ...? Ni kanske tycker att jag ska höra med de vi bokat resan genom - det har jag också gjort. Men dom pratar mest i nattmössan, ger oss luddiga svar, talar i gåtor och allt vad det heter. Så tänkte höra med er på freeride - det skadar ju alldrig... God Jul! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
sn-brussels skidfrakt?
Tillbaka
Topp