Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Snabb fråga om K2 Hardside..
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Mountain_Man" data-source="post: 982314" data-attributes="member: 13863"><p>Jag kan inte komma på någon situation offpist där jag saknat mina Hardside i förhållane till Sidestashen. Sidestashen går riktigt bra på hårt underlag, inga problem, men vill man köra på skär får man köra stort (som med alla andra breda skidor med stor skärningsradie). Däremot är min erfarenhet av isiga couloirer begränsad ... men jag är övertygad om att Sidestashen är helt OK även om ett par smalare skidor sannolikt är att föredra. Ärligt talat tror jag inte du kommer att ångra dig om du väljer Sidestashen, däremot är risken stor om du väljer Hardside. Antar att ditt fokus inte ligger på isiga rännor ... utan att det bara är något som ska passeras då och då.</p><p></p><p>/MM</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mountain_Man, post: 982314, member: 13863"] Jag kan inte komma på någon situation offpist där jag saknat mina Hardside i förhållane till Sidestashen. Sidestashen går riktigt bra på hårt underlag, inga problem, men vill man köra på skär får man köra stort (som med alla andra breda skidor med stor skärningsradie). Däremot är min erfarenhet av isiga couloirer begränsad ... men jag är övertygad om att Sidestashen är helt OK även om ett par smalare skidor sannolikt är att föredra. Ärligt talat tror jag inte du kommer att ångra dig om du väljer Sidestashen, däremot är risken stor om du väljer Hardside. Antar att ditt fokus inte ligger på isiga rännor ... utan att det bara är något som ska passeras då och då. /MM [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Snabb fråga om K2 Hardside..
Tillbaka
Topp