Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Snabb fråga om snowboard
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Grymtlund" data-source="post: 1253486" data-attributes="member: 180990"><p>Jag köpte en begagnad bräda till en flicka som fyller 13. Hon är 152 lång och brädan är 138 lång. Brädan är en mjuk tonårsbräda. Head youth rocka 38. Jag har läst guiderna om vad som gäller. Jag chansade. Åker själv bara skidor.</p><p></p><p>Blir det för svårt att åka med denna längd? Kalaset är idag. Vill inte ge bort något som blir för svårt att hantera. Bättre att vänta då. Vad tror ni?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Grymtlund, post: 1253486, member: 180990"] Jag köpte en begagnad bräda till en flicka som fyller 13. Hon är 152 lång och brädan är 138 lång. Brädan är en mjuk tonårsbräda. Head youth rocka 38. Jag har läst guiderna om vad som gäller. Jag chansade. Åker själv bara skidor. Blir det för svårt att åka med denna längd? Kalaset är idag. Vill inte ge bort något som blir för svårt att hantera. Bättre att vänta då. Vad tror ni? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Snabb fråga om snowboard
Tillbaka
Topp