Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Snabb fråga om snowboard
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="rodney_piston" data-source="post: 1253923" data-attributes="member: 163608"><p>Jag tycker att man borde få någon statlig subvention när ens son passerar 170 cm eller ens dotter 150cm och man helt plötsligt måste köpa vuxenbrädor. T ex Custom smalls 145 cm 254 € på tomaten. Custom senior 150 cm 533 €. Kom igen!!! 5 cm längre=mer än dubbla priset!!! För till synes samma bräda! Hur räknar de?? 3% mer material?? Ja det blir väl en sisådär 105-110% dyrare skulle jag gissa på!</p><p></p><p>Och fötterna spretade ju upp i vuxenstorlek innan de fyllde 10! Vet inte om de får för nyttig mat, för frisk luft eller vad det nu kan vara!</p><p></p><p>Men det klart, man inte ska klaga för mycket. Väcka björnar som sover och sånt. Det är väl mer troligt att de höjer priset på barnbrädorna än sänker vuxenbrädorna?? </p><p></p><p>Det är lätt värt varenda spänn. Man får dra av det från arvet sen. MED RÄNTA!</p><p></p><p>Men nya grejer till pappa det får vänta till nästa år!!!! Av miljöskäl alltså. Skära ner på sitt koldioxidavtryck och allt det där. Järnspikars!!!!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="rodney_piston, post: 1253923, member: 163608"] Jag tycker att man borde få någon statlig subvention när ens son passerar 170 cm eller ens dotter 150cm och man helt plötsligt måste köpa vuxenbrädor. T ex Custom smalls 145 cm 254 € på tomaten. Custom senior 150 cm 533 €. Kom igen!!! 5 cm längre=mer än dubbla priset!!! För till synes samma bräda! Hur räknar de?? 3% mer material?? Ja det blir väl en sisådär 105-110% dyrare skulle jag gissa på! Och fötterna spretade ju upp i vuxenstorlek innan de fyllde 10! Vet inte om de får för nyttig mat, för frisk luft eller vad det nu kan vara! Men det klart, man inte ska klaga för mycket. Väcka björnar som sover och sånt. Det är väl mer troligt att de höjer priset på barnbrädorna än sänker vuxenbrädorna?? Det är lätt värt varenda spänn. Man får dra av det från arvet sen. MED RÄNTA! Men nya grejer till pappa det får vänta till nästa år!!!! Av miljöskäl alltså. Skära ner på sitt koldioxidavtryck och allt det där. Järnspikars!!!! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Snabb fråga om snowboard
Tillbaka
Topp