Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Snabb fråga om valla
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Puifish" data-source="post: 1035801" data-attributes="member: 65968"><p>Har köpt lite vallaprylar nu till min bräda och tänkte göra om allt från början och göra det bra och rätt. Ska ta bort den gamla vallan med Skigo's rengöring och mättnads valla (gul). Men sedan står det inte något vidare på deras sida om man ska dra på 3-4 lager med samma valla och sedan lägga på en glidvalla? </p><p></p><p>Hur ska det vara för att bli rätt? samt när ska fibertex duken användas?</p><p></p><p>Vill få en bra grundvalla men ju mer man läser ju mer fundersam blir jag, då en del säger att en blå kallvalla ska ligga som grund medan andra säger att en mjuk gul valla bör vara grundvallan...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Puifish, post: 1035801, member: 65968"] Har köpt lite vallaprylar nu till min bräda och tänkte göra om allt från början och göra det bra och rätt. Ska ta bort den gamla vallan med Skigo's rengöring och mättnads valla (gul). Men sedan står det inte något vidare på deras sida om man ska dra på 3-4 lager med samma valla och sedan lägga på en glidvalla? Hur ska det vara för att bli rätt? samt när ska fibertex duken användas? Vill få en bra grundvalla men ju mer man läser ju mer fundersam blir jag, då en del säger att en blå kallvalla ska ligga som grund medan andra säger att en mjuk gul valla bör vara grundvallan... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Snabb fråga om valla
Tillbaka
Topp