Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Snabba lagg, snabba tester,
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Ace_DG" data-source="post: 13608" data-attributes="member: 12483"><p>I Zermatt hyr dom ut Stöckli knippevis, så varför inte Laser SC eller Laser GS, eller Stormrider. Stormrider klarar nog det mesta du kan utsätta den för under en vecka. Med sina 74 mm under foten och din nätta kroppsvikt kan den även ha en viss off-pistkapacitet. Jag såg i a f inga Stöckli Asterioder för uthyrning förra året, men du får väl leta up ett par i fall det börjar snöa.</p><p></p><p>Pillans Rossar lär vi dödliga aldrig hitta. Jag har ett par 9X 10.2 från 00/01. Styva, snabba. Har inte haft tillfälle att testa Årets 9X T-Power PPS, nånting. Lär vara en HELT annan skida än den äldre 10.2.</p><p></p><p>Vassaste Atomicen torde vara den ovan testade BetaRace 10.22. Den var mycket bra på hårdbakad snö, punkt! Hyr, testa!</p><p></p><p>Annars är Dynastars Speed Course underbart lättåkt, samtidigt vass. Finns säkert i Z åxå.</p><p></p><p>Du får väl hälsa Hornet från mig är du bussig! Hon är en skönhet väl värd att skåla för!</p><p></p><p>Ace</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ace_DG, post: 13608, member: 12483"] I Zermatt hyr dom ut Stöckli knippevis, så varför inte Laser SC eller Laser GS, eller Stormrider. Stormrider klarar nog det mesta du kan utsätta den för under en vecka. Med sina 74 mm under foten och din nätta kroppsvikt kan den även ha en viss off-pistkapacitet. Jag såg i a f inga Stöckli Asterioder för uthyrning förra året, men du får väl leta up ett par i fall det börjar snöa. Pillans Rossar lär vi dödliga aldrig hitta. Jag har ett par 9X 10.2 från 00/01. Styva, snabba. Har inte haft tillfälle att testa Årets 9X T-Power PPS, nånting. Lär vara en HELT annan skida än den äldre 10.2. Vassaste Atomicen torde vara den ovan testade BetaRace 10.22. Den var mycket bra på hårdbakad snö, punkt! Hyr, testa! Annars är Dynastars Speed Course underbart lättåkt, samtidigt vass. Finns säkert i Z åxå. Du får väl hälsa Hornet från mig är du bussig! Hon är en skönhet väl värd att skåla för! Ace [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Snabba lagg, snabba tester,
Tillbaka
Topp