Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Fotokunskap
Snabbguide till Photoshop och skidbilder
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jesper_Molin" data-source="post: 324755" data-attributes="member: 14979"><p>Hej</p><p>Bra iniativ men med risk för att sticka ut hakan så rekomenderar jag er inte att använda någon av verktygen "auto" det ger inte korrekt resultat. Det finns idag betydligt bättre sätt att fixa till skidbilder och då mha av histogrammen och selektiv färgändring. Jag lovar återkomma med en beskrivning hur jag gör och hur jag tänker när jag knäpper bilder, en liten fotoskola med mina bästa tipps och trix.</p><p></p><p>Återigen, bra iniativ Henning och var och en väljer sitt sätt som man aser vara det bästa och enklaste. Jag har lite andra sett att se på efterbehandling av bilderna.</p><p></p><p>H</p><p>Jesper</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jesper_Molin, post: 324755, member: 14979"] Hej Bra iniativ men med risk för att sticka ut hakan så rekomenderar jag er inte att använda någon av verktygen "auto" det ger inte korrekt resultat. Det finns idag betydligt bättre sätt att fixa till skidbilder och då mha av histogrammen och selektiv färgändring. Jag lovar återkomma med en beskrivning hur jag gör och hur jag tänker när jag knäpper bilder, en liten fotoskola med mina bästa tipps och trix. Återigen, bra iniativ Henning och var och en väljer sitt sätt som man aser vara det bästa och enklaste. Jag har lite andra sett att se på efterbehandling av bilderna. H Jesper [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Fotokunskap
Snabbguide till Photoshop och skidbilder
Tillbaka
Topp