Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
snack gotama
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="HitMe" data-source="post: 57768" data-attributes="member: 13245"><p>Hoppla. G4 är allt annat än döda. Snarare kanske de mest livliga skidorna i klassen. Det förutsätter förstås att man har en relativt god teknik, gillar att stå på lite och inte är rädd för att ta i. Jag menar dock inte att det är fel att inte gilla G4. Smaken är ju som baken och en del föredrar ju mittfåran.</p><p></p><p>Gothama har jag inte provat. Den känns rätt mjuk. De Explisiv jag själv kör är rätt hårda, betydligt hårdare än G4, och dessa brukar en del tycka är lite döda. Jag kan förstå åsikten, men hävdar att Explosiven vaknar til liv ordentligt när man sätter lite fart på dem.</p><p></p><p>HitMe</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="HitMe, post: 57768, member: 13245"] Hoppla. G4 är allt annat än döda. Snarare kanske de mest livliga skidorna i klassen. Det förutsätter förstås att man har en relativt god teknik, gillar att stå på lite och inte är rädd för att ta i. Jag menar dock inte att det är fel att inte gilla G4. Smaken är ju som baken och en del föredrar ju mittfåran. Gothama har jag inte provat. Den känns rätt mjuk. De Explisiv jag själv kör är rätt hårda, betydligt hårdare än G4, och dessa brukar en del tycka är lite döda. Jag kan förstå åsikten, men hävdar att Explosiven vaknar til liv ordentligt när man sätter lite fart på dem. HitMe [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
snack gotama
Tillbaka
Topp