Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
snack gotama
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Bernt_Brun" data-source="post: 57775" data-attributes="member: 30736"><p>Har ikke prøvd Gotama, men kjører selv på G4 (+XXX på randoturer). Tull å si at G4 er døde. De er stive, ja! Men hvis du kjører fort på iset underlag føles de som noen godstog. Du får ikke mer stabil ski for høy fart. Disse skiene krever fart og kraft. Völkl har, som du sier, fått et veldig godt rykte spesielt for sine off-piste ski. En god grunn til det er at de faktisk er solide (i motsetning til f.ex XXX). En annen er at de lager stabile ski som liker fart. Jeg tror også at Völkl selger i butikk de samme skiene som team kjørerne bruker, i motsetning til Rossi og Salomon (men jeg vet ikke dette). Kan vanskelig tenke meg at Völkl sender en ny flaggskip pudderski ut på markedet uten at den er grundig testet av deres team. Velger å tro at dette er en bra ski inntil jeg hører en KYNDIG person som forteller hvorfor den ikke fungerer.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Bernt_Brun, post: 57775, member: 30736"] Har ikke prøvd Gotama, men kjører selv på G4 (+XXX på randoturer). Tull å si at G4 er døde. De er stive, ja! Men hvis du kjører fort på iset underlag føles de som noen godstog. Du får ikke mer stabil ski for høy fart. Disse skiene krever fart og kraft. Völkl har, som du sier, fått et veldig godt rykte spesielt for sine off-piste ski. En god grunn til det er at de faktisk er solide (i motsetning til f.ex XXX). En annen er at de lager stabile ski som liker fart. Jeg tror også at Völkl selger i butikk de samme skiene som team kjørerne bruker, i motsetning til Rossi og Salomon (men jeg vet ikke dette). Kan vanskelig tenke meg at Völkl sender en ny flaggskip pudderski ut på markedet uten at den er grundig testet av deres team. Velger å tro at dette er en bra ski inntil jeg hører en KYNDIG person som forteller hvorfor den ikke fungerer. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
snack gotama
Tillbaka
Topp