Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
snack gotama
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Magnus_Ibanez" data-source="post: 57779" data-attributes="member: 33859"><p>Till Glisseur (o alla andra)</p><p></p><p>Jo, du har rätt i att proffsen oftast kör några custom versioner av vanliga skidor (jag har själv ett par B4) men i just detta fall vet jag att Sverre körde på dom vanliga Gotama under en tävling i Chamonix föra säsongen.</p><p>Om han gillade dom eller inte har jag givetvis inte en aning om, men han kunde slira ner på dom och jag tror att han vann tävlingen.</p><p>Jag ville nog bara säga att skidor är inte skit för att dom inte passar just mig.</p><p>Det tar rätt lång tid att lära sig att hitta vad som är rätt och fel med en skida och att lära sig åka rätt för just den skidan.</p><p>Många skidåkare åker ju likadant vilken skida dom än får under fötterna, och då är det ju inte många skidor som känns rätt.</p><p></p><p>Gotama ser ju i alla fall helt rätt ut för att man skall få vara med i dom tuffa gängen, var dom nu finns?</p><p></p><p>Mvh</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Magnus_Ibanez, post: 57779, member: 33859"] Till Glisseur (o alla andra) Jo, du har rätt i att proffsen oftast kör några custom versioner av vanliga skidor (jag har själv ett par B4) men i just detta fall vet jag att Sverre körde på dom vanliga Gotama under en tävling i Chamonix föra säsongen. Om han gillade dom eller inte har jag givetvis inte en aning om, men han kunde slira ner på dom och jag tror att han vann tävlingen. Jag ville nog bara säga att skidor är inte skit för att dom inte passar just mig. Det tar rätt lång tid att lära sig att hitta vad som är rätt och fel med en skida och att lära sig åka rätt för just den skidan. Många skidåkare åker ju likadant vilken skida dom än får under fötterna, och då är det ju inte många skidor som känns rätt. Gotama ser ju i alla fall helt rätt ut för att man skall få vara med i dom tuffa gängen, var dom nu finns? Mvh [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
snack gotama
Tillbaka
Topp