Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
snack om 09/10 skidorna är SO last year!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="PNyberg" data-source="post: 803987" data-attributes="member: 49358"><p>I heard! låter som att det verkar bli en 196a som storebror till Renegaden...hmmm "I can do this run in No turns!". Den skidan jag flexade på Råå sport i Oslo var jääkligt tung och jääkligt styv. Så styv att jag blev rent av osugen på att köpa ett par.....men vem vet? Shapen kanske gör så sjukt mkt för skidan att den fungerar så bra som de menar den ska göra i skräpsnö och pist....puder lär den väl funka i antar jag. </p><p>Enligt Åka Skidors test så var den då inget vidare i pist eller uppkört, dessa test tror jag ofta väldigt mkt på då åkarna är inte vem som helst.</p><p> Sen är det klart att olika åkare tycker om olika egenskaper. Att Sara Sandberg inte gillade den är väl inget konstigt då det står klart och tydligt att hon är mer för en traditionell skida med spann medan Tobbe är en som jag mer identifierar mig med som gillar skidor med rocker och därmed gillade känslan i Renegaden.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="PNyberg, post: 803987, member: 49358"] I heard! låter som att det verkar bli en 196a som storebror till Renegaden...hmmm "I can do this run in No turns!". Den skidan jag flexade på Råå sport i Oslo var jääkligt tung och jääkligt styv. Så styv att jag blev rent av osugen på att köpa ett par.....men vem vet? Shapen kanske gör så sjukt mkt för skidan att den fungerar så bra som de menar den ska göra i skräpsnö och pist....puder lär den väl funka i antar jag. Enligt Åka Skidors test så var den då inget vidare i pist eller uppkört, dessa test tror jag ofta väldigt mkt på då åkarna är inte vem som helst. Sen är det klart att olika åkare tycker om olika egenskaper. Att Sara Sandberg inte gillade den är väl inget konstigt då det står klart och tydligt att hon är mer för en traditionell skida med spann medan Tobbe är en som jag mer identifierar mig med som gillar skidor med rocker och därmed gillade känslan i Renegaden. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
snack om 09/10 skidorna är SO last year!
Tillbaka
Topp