Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
snack om norrlandsporten
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Allemaaan" data-source="post: 344924"><p>du kanske har rätt men jag har ett väldigt konstigt intresse av skidorter och eftersom jag har ett landställe där och åkte skdor där när jag var liten = minns inte längre, så är jag intresserad att veta mer spelar ingen roll jag kan ju frååga igen om snarare 10 år minst tror jag? 5år vore en dröm men tror att det är lite svårt, var på toppen tidigare i sommar och såg ner. väldigt igenvuxet i backarna men liftgatorna va helt cleana med bara småbuskar. sittliften är ju alldeles för gammal och har nog ingen framtid men ankarliften var som dom ankarliftar som används på skidorter idag så att... det jag är intresserad av i denna tråd är fakta om vad som hände och hur backarna var och så vad ni tycker. tack för svar!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Allemaaan, post: 344924"] du kanske har rätt men jag har ett väldigt konstigt intresse av skidorter och eftersom jag har ett landställe där och åkte skdor där när jag var liten = minns inte längre, så är jag intresserad att veta mer spelar ingen roll jag kan ju frååga igen om snarare 10 år minst tror jag? 5år vore en dröm men tror att det är lite svårt, var på toppen tidigare i sommar och såg ner. väldigt igenvuxet i backarna men liftgatorna va helt cleana med bara småbuskar. sittliften är ju alldeles för gammal och har nog ingen framtid men ankarliften var som dom ankarliftar som används på skidorter idag så att... det jag är intresserad av i denna tråd är fakta om vad som hände och hur backarna var och så vad ni tycker. tack för svar! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
snack om norrlandsporten
Tillbaka
Topp