snacka skidåkning på nätet

R4ll3

Ny medlem
Skulle va soft om ni ville göra lite reklam för en chatt kanal som jag har startat som e för alla lagg o bräd åkare där man kan snacka om allt som har med detta att göra. Chatt programet vi använder heter Mirc (www.mirc.com) o du får connecta till en quakenet server som t.ex. irc.quakenet.eu.org o sedan joina kanalen #skiordie . Tack på förhand. O alla som vill komma är mer än välkommna.

mvh Rasmus Westman

Nu ska ni få höra på den bittra sanningen. den där kanalen ni snackar om på dalnet, freerdie.nu. den har jag idlat i i ett halvår. som max har det varit 4 users i den, jag, 2 polare och en nolla som heter Nitro-, som aldrig säger nåt.

#SkiOrDie på quakenet äre iaf folk som snackar i. Och servrarna är stabila :))

oover n out /oviL

det e ju qnet lr efnet som gäller tänker inte ha på skitservrar :) o kom dit skitsamma va kanalen heter bara man får snacka sitt intresse ? :) dock tycker jag det e lite lite med folk brukar snitta på 16 typ :(..

tänkte starta en kanal på q-net... #freeride.nu
skaffar L eller Q beroende på hur många som dyker upp ;)

Verkar som mitt förra inlägg försvann.... Men iaf så skriver jag som jag skrev innan dårå =)...

Har idlat i fr.nu på quakenet nu, aldrig någon där :S... Däremot hittade jag #xtrm.se på quakenet och där snackas det lite skidor... Den e väll mer fokuserad på all sort extremsport dock...

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp