Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Snälla hjälp!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Makten" data-source="post: 38031" data-attributes="member: 28357"><p>hmmm... som tidigare diskuterats så måste jag påpeka att det kanske inte är just benhinnorna som är problemet? har aldrig haft problem med dem själv, så jag kanske är ute och cyklar. 2 dar låter lite väl lite för att orsaka trubbel. kanske du får hårsäcksinflammation? inte så kul heller... </p><p>om jag inte missminner mig så kan man väl få benhinneinflammation av att springa t.ex... alltså av belastningen som skelettet utsätts för, inte trycket mot smalbenet.</p><p>fast det verkar ju vara en hel del som får det av skidåkning också.</p><p>skaffa mjukare plös till pjucken.</p><p>om det rör sig om hårsäckarna så är det bara att raka benen och undvika knorviga strumpor/långkalsonger innanför pjäxan. hjälpte fint när jag själv fick ap-ont i smalbenen.</p><p>det borde ju inte göra så mkt skillnad hur hård pjäxan är i helhet utom vid plösen?</p><p></p><p>testa alla metoder du kan komma på innan du lägger pengar på nya pjuck. det kan bli dyrt i onödan. lägg in skumgummi eller liknande där det gör ont...</p><p></p><p>lycka till!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Makten, post: 38031, member: 28357"] hmmm... som tidigare diskuterats så måste jag påpeka att det kanske inte är just benhinnorna som är problemet? har aldrig haft problem med dem själv, så jag kanske är ute och cyklar. 2 dar låter lite väl lite för att orsaka trubbel. kanske du får hårsäcksinflammation? inte så kul heller... om jag inte missminner mig så kan man väl få benhinneinflammation av att springa t.ex... alltså av belastningen som skelettet utsätts för, inte trycket mot smalbenet. fast det verkar ju vara en hel del som får det av skidåkning också. skaffa mjukare plös till pjucken. om det rör sig om hårsäckarna så är det bara att raka benen och undvika knorviga strumpor/långkalsonger innanför pjäxan. hjälpte fint när jag själv fick ap-ont i smalbenen. det borde ju inte göra så mkt skillnad hur hård pjäxan är i helhet utom vid plösen? testa alla metoder du kan komma på innan du lägger pengar på nya pjuck. det kan bli dyrt i onödan. lägg in skumgummi eller liknande där det gör ont... lycka till! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Snälla hjälp!
Tillbaka
Topp