Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Snälla svara på frågorna!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="BigAir" data-source="post: 155250"><p>Villka som håller på med det? Troligtvis dom som tycker det är kul. Du kan ju kolla medelåldern här på freeride.nu</p><p></p><p>Gränsen till extremesport vet jag inte var den går, det var en mycket finurlig fråga.</p><p>Men Slalom är ingen extremsport, åker du därimot ner för en klippig bergsvägg i Alperna börjar det bli extremt.</p><p>Det finns nog jättemycket man kan räkna in till extremesport. Alla sporter som är extrema.</p><p></p><p>Ja, man kan tävla i dom flesta. Men det är inte därför man gör sin sport, det är för att det är kul. Och ibland kan det även vara kul att tävla!</p><p></p><p>Villken sport som är farligast vet jag inte, men friklättring ligger högt upp, sedan kanske Skateboard kan bli farligt beroende på villken nivå du åker, och B.A.S.E jump.</p><p></p><p>Extremesport har nog funnits i alla tider, enda skillnaden är att dom blir mer extrema för varje år då folk utmanar allt större och farligare saker.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="BigAir, post: 155250"] Villka som håller på med det? Troligtvis dom som tycker det är kul. Du kan ju kolla medelåldern här på freeride.nu Gränsen till extremesport vet jag inte var den går, det var en mycket finurlig fråga. Men Slalom är ingen extremsport, åker du därimot ner för en klippig bergsvägg i Alperna börjar det bli extremt. Det finns nog jättemycket man kan räkna in till extremesport. Alla sporter som är extrema. Ja, man kan tävla i dom flesta. Men det är inte därför man gör sin sport, det är för att det är kul. Och ibland kan det även vara kul att tävla! Villken sport som är farligast vet jag inte, men friklättring ligger högt upp, sedan kanske Skateboard kan bli farligt beroende på villken nivå du åker, och B.A.S.E jump. Extremesport har nog funnits i alla tider, enda skillnaden är att dom blir mer extrema för varje år då folk utmanar allt större och farligare saker. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Snälla svara på frågorna!
Tillbaka
Topp