Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Snälla Tomten, resesällskap önskas!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Eskas" data-source="post: 139139" data-attributes="member: 39743"><p>Hej Tomten, det är jag som skriver i år igen!</p><p>I år önskar jag mig ingen bilbana, radiostyrd bil eller ens ett par nya skidor. Jag vill istället att du fixar ihop mej med någon/några trevliga personer att tillbringa en dryg månad med i alperna från slutet av januari. Jag är öppen för det mesta: Åka runt på flera orter,vara på samma ställe hela tiden , bo på hostel, hyra en lägenhet en månad, inhysa mig hos några som redan är på plats ... anyway goes, anyplace goes. Får du något napp tomten kan du be dem droppa ett mail på ernst.kirchsteiger@gmail.com.</p><p></p><p>God Jul</p><p>//Eskas</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Eskas, post: 139139, member: 39743"] Hej Tomten, det är jag som skriver i år igen! I år önskar jag mig ingen bilbana, radiostyrd bil eller ens ett par nya skidor. Jag vill istället att du fixar ihop mej med någon/några trevliga personer att tillbringa en dryg månad med i alperna från slutet av januari. Jag är öppen för det mesta: Åka runt på flera orter,vara på samma ställe hela tiden , bo på hostel, hyra en lägenhet en månad, inhysa mig hos några som redan är på plats ... anyway goes, anyplace goes. Får du något napp tomten kan du be dem droppa ett mail på ernst.kirchsteiger@gmail.com. God Jul //Eskas [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Snälla Tomten, resesällskap önskas!
Tillbaka
Topp