Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Snälltåget kan inte frakta skidor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="David_K_J" data-source="post: 1294338" data-attributes="member: 81753"><p>Nej avboka inte. Det kommer ordna sig.</p><p>Att åka med Snälltåget är inte som att åka ett vanligt tåg. Men det kommer lösa sig. Jag såg framförmig en godsvagn för bagage men det var en kupé. Jag hade inte bokat, kom med största skidfodralet Malmö station skådat. Tot 6par skidor. Enl Snälltåget var det fullt. Men mitt fodral gick in. Betalade 0kr.</p><p>Har för mig att jag sa nåt i stil med: "Jag pratade med kundtjänst och de sa att bagagefrakt kunde bokas på plats" (Har verkligen för mig att jag fått denna infon så ljug var det inte men det stämde nog inte i realiteten....).</p><p>Vi åkte också sittplats, Det finns lite bagageförvaringshyllor i den vagnen. Det kommer ordna sig. Ett trevligt sätt att ta sig ner till alperna om allt flyter som planerat... God Tur!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="David_K_J, post: 1294338, member: 81753"] Nej avboka inte. Det kommer ordna sig. Att åka med Snälltåget är inte som att åka ett vanligt tåg. Men det kommer lösa sig. Jag såg framförmig en godsvagn för bagage men det var en kupé. Jag hade inte bokat, kom med största skidfodralet Malmö station skådat. Tot 6par skidor. Enl Snälltåget var det fullt. Men mitt fodral gick in. Betalade 0kr. Har för mig att jag sa nåt i stil med: "Jag pratade med kundtjänst och de sa att bagagefrakt kunde bokas på plats" (Har verkligen för mig att jag fått denna infon så ljug var det inte men det stämde nog inte i realiteten....). Vi åkte också sittplats, Det finns lite bagageförvaringshyllor i den vagnen. Det kommer ordna sig. Ett trevligt sätt att ta sig ner till alperna om allt flyter som planerat... God Tur! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Snälltåget kan inte frakta skidor
Tillbaka
Topp