Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Snälltåget till Alperna! Men sen då..?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jonasclind" data-source="post: 1268287" data-attributes="member: 163486"><p>Tack för alla svar! Jag lutar mer och mer åt Ischgl, det verkar riktigt bra. Jag gillar att det är ett sammanhängande system, mer än flera olika system som går att ta sig emellan (som t.ex St Anton?). Studerar man FatMap så ser det ut att finnas riktigt bra med liftnära offpist också. Och så Kappl bredvid om det dumpar. Men priserna på boende... Kanske blir boende i Kappl och några dagar där och att det är värt en liten busstur för att ta sig till Ischgl de dagar man vill dit.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jonasclind, post: 1268287, member: 163486"] Tack för alla svar! Jag lutar mer och mer åt Ischgl, det verkar riktigt bra. Jag gillar att det är ett sammanhängande system, mer än flera olika system som går att ta sig emellan (som t.ex St Anton?). Studerar man FatMap så ser det ut att finnas riktigt bra med liftnära offpist också. Och så Kappl bredvid om det dumpar. Men priserna på boende... Kanske blir boende i Kappl och några dagar där och att det är värt en liten busstur för att ta sig till Ischgl de dagar man vill dit. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Snälltåget till Alperna! Men sen då..?
Tillbaka
Topp