Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Sned montering på bindning
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="bekkham" data-source="post: 1004606" data-attributes="member: 141581"><p>Hej,</p><p></p><p>Jag har köpt ett par skidor och ett par begagnade look bindningar. Jag har monterat mycket skidor</p><p>när jag va yngre men hade då mallar i butiken jag jobbade i. Nu gav jag mig på att montera denna</p><p>på fri hand och det gick relativt bra.</p><p></p><p>På den ena skidan så kom den främre delen av bindningen lite snett och det är ju svårt att justera </p><p>det nu när den är fastsatt.</p><p></p><p>Den sitter inte så mycket snett. Är det någon som har koll på om detta medför några problem? </p><p>Kan man åka med det så utan problem. Pjäxan klickar i ordentligt och sitter där den ska som jag </p><p>kan se det.</p><p></p><p>Tack för hjälpen!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="bekkham, post: 1004606, member: 141581"] Hej, Jag har köpt ett par skidor och ett par begagnade look bindningar. Jag har monterat mycket skidor när jag va yngre men hade då mallar i butiken jag jobbade i. Nu gav jag mig på att montera denna på fri hand och det gick relativt bra. På den ena skidan så kom den främre delen av bindningen lite snett och det är ju svårt att justera det nu när den är fastsatt. Den sitter inte så mycket snett. Är det någon som har koll på om detta medför några problem? Kan man åka med det så utan problem. Pjäxan klickar i ordentligt och sitter där den ska som jag kan se det. Tack för hjälpen! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Sned montering på bindning
Tillbaka
Topp