Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Sneda innerskor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="fredw" data-source="post: 1273910" data-attributes="member: 144594"><p>Ett problem är kanske att man har en aning om "volymen" på sin fot, men inte innervolymen (och inre passformen generellt) på det ytterskal som man vill köpa en liner till vs yttervolym/form på aktuell liner. Men kanske är det inget problem??</p><p>Jag har lyckats med ett par pjäxköp online, men med viss kännedom om pjäxan ifråga och mina fötter (som inte har konstiga knölar utanpå). Plus litet tur. För min del skulle jag därför endast ge mig in på detta med liners om jag kunde ta med mig ytterpjäxan till en butik.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="fredw, post: 1273910, member: 144594"] Ett problem är kanske att man har en aning om "volymen" på sin fot, men inte innervolymen (och inre passformen generellt) på det ytterskal som man vill köpa en liner till vs yttervolym/form på aktuell liner. Men kanske är det inget problem?? Jag har lyckats med ett par pjäxköp online, men med viss kännedom om pjäxan ifråga och mina fötter (som inte har konstiga knölar utanpå). Plus litet tur. För min del skulle jag därför endast ge mig in på detta med liners om jag kunde ta med mig ytterpjäxan till en butik. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Sneda innerskor
Tillbaka
Topp