Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Sneda innerskor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Emmis" data-source="post: 1273969" data-attributes="member: 176039"><p>Men bingo! dethär är vad som måste skett. i april ifjol var vi i fjällen o där ingick ett sk värmeskåp vilket även pjäxorna var o torkade i pga slusch. Säkert har jag trampat i dem varma sedan suttit i bilen 20min för att sedan justera o spänna åt vid backen . då var det utrett. Här lär vi av oss misstaget svär lite o betalar synderna dyrt. </p><p>Överväger att starta vrmluftpistolen. Lite bränd plast gör gött</p><p></p><p>[USER=12152]@MnO[/USER] tja säkert gör jag en massa fel men brukar nog dra i ”remmarna” både fram o bak. Genom att bara dra rör sig inte vecken, de är som sagt håller hårda. Bör nog värmas o våldföras för resultat. Tack för erbjudandet på skorna men om du säger det e svårt att få till hemma tror jag inte det är ett projekt för mig</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Emmis, post: 1273969, member: 176039"] Men bingo! dethär är vad som måste skett. i april ifjol var vi i fjällen o där ingick ett sk värmeskåp vilket även pjäxorna var o torkade i pga slusch. Säkert har jag trampat i dem varma sedan suttit i bilen 20min för att sedan justera o spänna åt vid backen . då var det utrett. Här lär vi av oss misstaget svär lite o betalar synderna dyrt. Överväger att starta vrmluftpistolen. Lite bränd plast gör gött [USER=12152]@MnO[/USER] tja säkert gör jag en massa fel men brukar nog dra i ”remmarna” både fram o bak. Genom att bara dra rör sig inte vecken, de är som sagt håller hårda. Bör nog värmas o våldföras för resultat. Tack för erbjudandet på skorna men om du säger det e svårt att få till hemma tror jag inte det är ett projekt för mig [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Sneda innerskor
Tillbaka
Topp