Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
snickelisnack
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Ace_DG" data-source="post: 21838" data-attributes="member: 12483"><p>Bäste Valdorf!</p><p></p><p>Yttrandefrihet var liasom nyckelordet här.</p><p>Vi har som bekant en valrörelse i full schwung just nu.</p><p>DÄR SNACKAS det kan ja säga, och hur många veckor per år har dom i verkligheten? Man undrar.</p><p></p><p>Nåväl.</p><p>Jag vill hävda att ALL tid på skidor, soptipp eller ej, är BÄTTRE än ingen tid alls, BASTA!.</p><p>För tusan, det är PASSIONEN som räknas!</p><p>Å inte nog med det, plötsligt VET man en hellvetes massa åxå, attematiskt sådär! </p><p></p><p>Du verkar dock ha en VISS känsla för kvalitetsbegreppet, och förmodligen vet du nog åxå när det är dags att flytta på sig.</p><p></p><p>...å förrexten är jag mycket bättre på att slipa samuraisvärd.</p><p>Någe mer? </p><p></p><p>/Ace D G</p><p>Legitimerad Gubbdjävel.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ace_DG, post: 21838, member: 12483"] Bäste Valdorf! Yttrandefrihet var liasom nyckelordet här. Vi har som bekant en valrörelse i full schwung just nu. DÄR SNACKAS det kan ja säga, och hur många veckor per år har dom i verkligheten? Man undrar. Nåväl. Jag vill hävda att ALL tid på skidor, soptipp eller ej, är BÄTTRE än ingen tid alls, BASTA!. För tusan, det är PASSIONEN som räknas! Å inte nog med det, plötsligt VET man en hellvetes massa åxå, attematiskt sådär! Du verkar dock ha en VISS känsla för kvalitetsbegreppet, och förmodligen vet du nog åxå när det är dags att flytta på sig. ...å förrexten är jag mycket bättre på att slipa samuraisvärd. Någe mer? /Ace D G Legitimerad Gubbdjävel. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
snickelisnack
Tillbaka
Topp