Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
snickelisnack
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="FMA" data-source="post: 21844" data-attributes="member: 14890"><p>Jag tror att de flesta här vet mycket om skidåkning på sin nivå. Om någon säger att han tycker den eller den skidan/brädan är grym så är den förmodligen det för någon på hans nivå med hans förutsättningar. Jag var minst lika intresserad av skidåkning när jag var yngre och bara kunde åka på loven.</p><p></p><p>Det viktigaste är att man har kul när man väl får åka. Så till alla veckisar och weekend-warriors: Skit i vad folk tycker och åk.</p><p></p><p>Har haft säsongskort i:</p><p>Chamonix (4 st)</p><p>Verbier</p><p>Hemsedal</p><p>Kungsberget</p><p></p><p>vissa under samma vinter men ändå...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="FMA, post: 21844, member: 14890"] Jag tror att de flesta här vet mycket om skidåkning på sin nivå. Om någon säger att han tycker den eller den skidan/brädan är grym så är den förmodligen det för någon på hans nivå med hans förutsättningar. Jag var minst lika intresserad av skidåkning när jag var yngre och bara kunde åka på loven. Det viktigaste är att man har kul när man väl får åka. Så till alla veckisar och weekend-warriors: Skit i vad folk tycker och åk. Har haft säsongskort i: Chamonix (4 st) Verbier Hemsedal Kungsberget vissa under samma vinter men ändå... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
snickelisnack
Tillbaka
Topp