Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
snickelisnack
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Dr_Snow" data-source="post: 21851" data-attributes="member: 12536"><p>Förlåt att jag bryter in, men jag måste banka hål på några klyschor. Den första är att vi 08:or är dumma i huvudet, dryga, inkompetenta, dricker limecider och åker på Slalomons Fickraketer... Icke. Må så vara att det är fallet för en mycket liten del oseriösa fjantar, men ungefär en "18-wheeler" från den faktiska verkligheten. Den andra klyschan är att alla som åker under en månad/år är totalt värdelösa nollor som inte ens ska våga uttala sig om någon så viktigt som skidåkning. Själv, även om vi inte ska fästa oss allt för mycket på det, så åker jag två- tre veckor/år. Ändå så känner jag mig ganska kunnig och har en del erfarenhet mm. kanske inte om bummarlivet, men det undviker jag även att utttala mig om. Så, slut på snickelisnacket... </p><p>Rock on!!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Dr_Snow, post: 21851, member: 12536"] Förlåt att jag bryter in, men jag måste banka hål på några klyschor. Den första är att vi 08:or är dumma i huvudet, dryga, inkompetenta, dricker limecider och åker på Slalomons Fickraketer... Icke. Må så vara att det är fallet för en mycket liten del oseriösa fjantar, men ungefär en "18-wheeler" från den faktiska verkligheten. Den andra klyschan är att alla som åker under en månad/år är totalt värdelösa nollor som inte ens ska våga uttala sig om någon så viktigt som skidåkning. Själv, även om vi inte ska fästa oss allt för mycket på det, så åker jag två- tre veckor/år. Ändå så känner jag mig ganska kunnig och har en del erfarenhet mm. kanske inte om bummarlivet, men det undviker jag även att utttala mig om. Så, slut på snickelisnacket... Rock on!! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
snickelisnack
Tillbaka
Topp