Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
snickelisnack
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="anod" data-source="post: 21858" data-attributes="member: 14178"><p>Ville bara påpeka att Pernilla Wiberg skolades i Yxbacken utanför Norrköping. Ni kan ju gissa hur stor den är... Själv hann jag aldrig åka i Yxbacken under min uppväxt i Katrineholm, pga dåliga snöförhållanden. Men det blev en vecka om året i fjällen i alla fall! Och det har räckt för att väcka min passion. Det här är ju faktiskt en jättesvår fråga. Vad ska man göra om man bor i södra Sverige och inte är så rik att man kan åka på mer än en-två skidsemestrar om året? Denna community är väl mest till för oss. Alla som har möjlighet att åka skidor borde väl göra det istället för att spilla sin tid på inlägg som de här.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="anod, post: 21858, member: 14178"] Ville bara påpeka att Pernilla Wiberg skolades i Yxbacken utanför Norrköping. Ni kan ju gissa hur stor den är... Själv hann jag aldrig åka i Yxbacken under min uppväxt i Katrineholm, pga dåliga snöförhållanden. Men det blev en vecka om året i fjällen i alla fall! Och det har räckt för att väcka min passion. Det här är ju faktiskt en jättesvår fråga. Vad ska man göra om man bor i södra Sverige och inte är så rik att man kan åka på mer än en-två skidsemestrar om året? Denna community är väl mest till för oss. Alla som har möjlighet att åka skidor borde väl göra det istället för att spilla sin tid på inlägg som de här. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
snickelisnack
Tillbaka
Topp