Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Snö å tö....
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Guest" data-source="post: 14535"><p>....vafan ska man jö?</p><p></p><p>Att tvingas leva i detta eländiga mörker med ena dagen flera decimeter fin puffig snö å sen nästa dag massor av spöregn o +8C.</p><p></p><p>Att pyssla om utrustningen å stå inne på finmattan och torrköra iförd full mundering ser bara "patetiskt o lite konstigt ut" säger frun.</p><p>Att åka bort till snögubbeland eller längre tar för mycket tid.</p><p>Att kanske ta sig till Mt Bigstone för ett kvällsåk kan vara en ide´.</p><p>Tar ju bara en dryg halvtimme hemifrån.</p><p>Abstinensen efter blåa o röda pinnar kramar djupa tag i själen.</p><p></p><p>För att dämpa min frustration gjorde jag något riktigt styggt i helgen!</p><p>Öppnade vindsluckan, rotade allra längst in i de mörkaste av alla hörn. Fann vad jag sökte, ett par svarta repiga spruckna Atomic ARC RS 210 med LooK vridplattebindning.</p><p>Fram med de asen.</p><p>Ut i snickerboa, på med tving och skruvstäd, skyddsgoggles och fram med sågen.</p><p></p><p>Ett fint snitt blottade Zicral, träkärna, zikral o glasfiber.</p><p></p><p>Inte mycket där inte, men gamle Rohrmoser visste vad han stoppade i för någe.</p><p></p><p>Phu, värsta depressionen lindrades men vem vet vad som händer härnäst??</p><p></p><p></p><p>Eder frustrerade</p><p></p><p>Arc T</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Guest, post: 14535"] ....vafan ska man jö? Att tvingas leva i detta eländiga mörker med ena dagen flera decimeter fin puffig snö å sen nästa dag massor av spöregn o +8C. Att pyssla om utrustningen å stå inne på finmattan och torrköra iförd full mundering ser bara "patetiskt o lite konstigt ut" säger frun. Att åka bort till snögubbeland eller längre tar för mycket tid. Att kanske ta sig till Mt Bigstone för ett kvällsåk kan vara en ide´. Tar ju bara en dryg halvtimme hemifrån. Abstinensen efter blåa o röda pinnar kramar djupa tag i själen. För att dämpa min frustration gjorde jag något riktigt styggt i helgen! Öppnade vindsluckan, rotade allra längst in i de mörkaste av alla hörn. Fann vad jag sökte, ett par svarta repiga spruckna Atomic ARC RS 210 med LooK vridplattebindning. Fram med de asen. Ut i snickerboa, på med tving och skruvstäd, skyddsgoggles och fram med sågen. Ett fint snitt blottade Zicral, träkärna, zikral o glasfiber. Inte mycket där inte, men gamle Rohrmoser visste vad han stoppade i för någe. Phu, värsta depressionen lindrades men vem vet vad som händer härnäst?? Eder frustrerade Arc T [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Snö å tö....
Tillbaka
Topp