Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Snö i Avoriaz?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="FF" data-source="post: 270071" data-attributes="member: 40931"><p>Jag var i Avoriaz igår. Hoppas du gillar park, för snötäcket... Ja det täcker inte så jättebra. </p><p>På nordsidorna är det ok och det går bra att åka offpist i varierande vindblåst/skare/is. Fostrande förhållanden dvs <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=";)" title="Wink ;)" data-smilie="2"data-shortname=";)" /> </p><p>På sydsidorna är det slask som dock är rätt tunt och man har gärna lite halvslitna skidor till detta. Parken såg dock riktigt fin ut.</p><p></p><p>70cm på toppen och 0cm i dalen? Det är ganska optimistiska siffror, men det går säkert att hitta nån snöhög nånstans som är 70cm på diagonalen. Och väderleksrapporterna spår tyvärr ingen snö.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="FF, post: 270071, member: 40931"] Jag var i Avoriaz igår. Hoppas du gillar park, för snötäcket... Ja det täcker inte så jättebra. På nordsidorna är det ok och det går bra att åka offpist i varierande vindblåst/skare/is. Fostrande förhållanden dvs ;) På sydsidorna är det slask som dock är rätt tunt och man har gärna lite halvslitna skidor till detta. Parken såg dock riktigt fin ut. 70cm på toppen och 0cm i dalen? Det är ganska optimistiska siffror, men det går säkert att hitta nån snöhög nånstans som är 70cm på diagonalen. Och väderleksrapporterna spår tyvärr ingen snö. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Snö i Avoriaz?
Tillbaka
Topp