Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Snö i franska Alperna?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Ordhav" data-source="post: 27245" data-attributes="member: 30378"><p>Kolla in skifrance.fr som är den bästa siten för åkning i Frankrike.</p><p>Själv ska jag åka till Les Deux Alpes(såklart efter juluppvärmningen i Sälen) i februari, när de stora lagren med snö har lagt sig. Var i Val d`Isère och säsongade för ett par år sedan, man blir bra på att åka om man fräser nerför pist och juckar puder i fyra månader, men denna gång blir det bara en och en halv månad fr om 17 februari och fram till slutet av mars. Känner du någon som vill dela boende med mig och min tjej? Vi behöver sänka hyran lite, även om den inte är extrem - 3500kr för 6 veckor/person, om man blir fyra vill säga.</p><p></p><p>HA det gött och hoppas tipset är bra för dig,</p><p></p><p>Blomman</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ordhav, post: 27245, member: 30378"] Kolla in skifrance.fr som är den bästa siten för åkning i Frankrike. Själv ska jag åka till Les Deux Alpes(såklart efter juluppvärmningen i Sälen) i februari, när de stora lagren med snö har lagt sig. Var i Val d`Isère och säsongade för ett par år sedan, man blir bra på att åka om man fräser nerför pist och juckar puder i fyra månader, men denna gång blir det bara en och en halv månad fr om 17 februari och fram till slutet av mars. Känner du någon som vill dela boende med mig och min tjej? Vi behöver sänka hyran lite, även om den inte är extrem - 3500kr för 6 veckor/person, om man blir fyra vill säga. HA det gött och hoppas tipset är bra för dig, Blomman [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Snö i franska Alperna?
Tillbaka
Topp