Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
snö i pjäxan hur får jag ut det!!!!!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="nille" data-source="post: 103299"><p>Okej.</p><p>Nu tycker ju dock jag att detta så kallad svar, som HitMe bidragit med, på den så enkla fråga är lite väl överambitiöst och inte minst överflödigt. Även om hans lilla lussebulle-incident får smilgroparna att lyfta lite.</p><p></p><p>Sedan kan man fråga sig vilken information Giro skulle kunna ha kompleterat med, enligt min åsikt så får man reda på det enda nödvändiga, att han får snö i pjäxan. Jag vet ej vilken annan typ av information som skulle kunna tänkas vara nödvändig. Kanske, vart snön hamnar i själva pjäxan eller vilken typ av snö det är, sådan snö som bara smälter bort och ger en fuktig kännsla eller sådan snö som på något sätt lyckas bli till små is- klumpar alt. bolllar. Dock lär den typ av information vara överflödig. Kort och gott, snö i pjäxa som skall ut eller inte komma dit överhuvudtaget. räcker gott och väl.</p><p></p><p>För att förhindra ett problem som detta så är nog Costers idé med snölås det bästa alternativet. Då det kan vara jobbigt att anordna en bra tejptätning varje gång man ska ta på sig pjäxan.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="nille, post: 103299"] Okej. Nu tycker ju dock jag att detta så kallad svar, som HitMe bidragit med, på den så enkla fråga är lite väl överambitiöst och inte minst överflödigt. Även om hans lilla lussebulle-incident får smilgroparna att lyfta lite. Sedan kan man fråga sig vilken information Giro skulle kunna ha kompleterat med, enligt min åsikt så får man reda på det enda nödvändiga, att han får snö i pjäxan. Jag vet ej vilken annan typ av information som skulle kunna tänkas vara nödvändig. Kanske, vart snön hamnar i själva pjäxan eller vilken typ av snö det är, sådan snö som bara smälter bort och ger en fuktig kännsla eller sådan snö som på något sätt lyckas bli till små is- klumpar alt. bolllar. Dock lär den typ av information vara överflödig. Kort och gott, snö i pjäxa som skall ut eller inte komma dit överhuvudtaget. räcker gott och väl. För att förhindra ett problem som detta så är nog Costers idé med snölås det bästa alternativet. Då det kan vara jobbigt att anordna en bra tejptätning varje gång man ska ta på sig pjäxan. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
snö i pjäxan hur får jag ut det!!!!!
Tillbaka
Topp