Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Snö i Sälen (Lindvallen) i början av december?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jeppenator" data-source="post: 568051" data-attributes="member: 53337"><p>Jag var i Lindvallen på Skidtestarhelgen i slutet av november 2007.</p><p>SJUKT mycket snö, runt 50/60 cm nysnö. Bra rails hade dom också och pisten var helt ok. Många backar öppna och rolig åkning.</p><p></p><p>Vi filmade lite då som du kan kika på.</p><p>[MEDIA=youtube]_LRtOdFkv84[/MEDIA]</p><p></p><p>Sen är det ju inte säkert att det är lika mycket snö i vinter. Men det fanns då gott om det när jag var där.</p><p></p><p>lycka till med åkningen! NU håller vi tummarna för massa snö även i år!</p><p>/Jeppe</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jeppenator, post: 568051, member: 53337"] Jag var i Lindvallen på Skidtestarhelgen i slutet av november 2007. SJUKT mycket snö, runt 50/60 cm nysnö. Bra rails hade dom också och pisten var helt ok. Många backar öppna och rolig åkning. Vi filmade lite då som du kan kika på. [MEDIA=youtube]_LRtOdFkv84[/MEDIA] Sen är det ju inte säkert att det är lika mycket snö i vinter. Men det fanns då gott om det när jag var där. lycka till med åkningen! NU håller vi tummarna för massa snö även i år! /Jeppe [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Snö i Sälen (Lindvallen) i början av december?
Tillbaka
Topp