Snö i sälen!

Snö i sälen!
gustavbacken ser rätt bra ut nu faktiskt. men om vädret håller sig under -graden i några veckor så har dom väl ett par backar öppna:D

Snö i sälen!
Jag brukar boka tandådalen/hundfjället den här tiden på året men valde att inte göra det, det kanske var tur då inte så många backar är öppna ännu..

Senast ändrad:
Snö i sälen!
Dom haR öppnar i kläppen med ett antal backar öppna dom har byggt en mini park som inne håller, ett räcke,Box tunna och ett hopp om jag mins rätt?!

Snö i sälen!
SkRatcH sa:
Dom haR öppnar i kläppen med ett antal backar öppna dom har byggt en mini park som inne håller, ett räcke,Box tunna och ett hopp om jag mins rätt?!
Jepp de stämmer, 5 backar var öppna under lördagen och fler är på gång bara de inte blir för varmt. Kläppen är absolut snösäkrast i sälen just nu och lär va det fram till att det kommer natursnö eftersom de har mkt bättre snökanonsystem än övriga anläggningari sälen.

Snö i sälen!
Tycker sälen öppnar backe på backe nu... Antar att det inte kommer dröja så länge innan dom flesta backarna är öppna... alla är på g med snö iaf... snart är vintern här! underbart!

Snö i sälen!
AEriksson sa:
Nån som vet om dem har nåt hopp i tandådalen?
de har ju öppnat junior parken. där finns det en grön linje med 4hopp i rad. sen har de några boxar uppe och en liten corner.

sen finns det ett lite större hopp i stora backen. sen verkar det som om pipen öppnar snart.

Snö i sälen!
Hojvall sa:
AEriksson sa:
de har ju öppnat junior parken. där finns det en grön linje med 4hopp i rad. sen har de några boxar uppe och en liten corner.

sen finns det ett lite större hopp i stora backen. sen verkar det som om pipen öppnar snart.
Okej lite grejjer iaf :) Ska nämligen dit nu på fredag med skolan :P

Snö i sälen!
AEriksson sa:
Hojvall sa:
AEriksson sa:

Okej lite grejjer iaf :) Ska nämligen dit nu på fredag med skolan :P
Jag ska också dit på fredag!

Tillbaka
Topp