Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Snö i Val d'isere?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Pillard" data-source="post: 1050366" data-attributes="member: 83225"><p>Col Pers stämmer bra det. Jag utgick från att om det bara var snö högt upp på glaciären så behöver man snö även nere vid floden för att kunna utnyttja den stora ytan som ändå finns. </p><p></p><p>Fornetskogen klarar man sig ju över broar men i den antar jag att det är för dåligt om det knappt är nån snö i Solaise.</p><p></p><p>Det finns ju även en hel del åkning skiers left när man är högst upp på Pisaillas och det är väl den man får hålla sig till om det nu är dåligt med snö i lågterrängen. Orkar man knata upp på kammen ovanför högsta liften så har man ju iaf en del sammanhängande fallhöjd ner till lilla knappen i botten på glaciären.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Pillard, post: 1050366, member: 83225"] Col Pers stämmer bra det. Jag utgick från att om det bara var snö högt upp på glaciären så behöver man snö även nere vid floden för att kunna utnyttja den stora ytan som ändå finns. Fornetskogen klarar man sig ju över broar men i den antar jag att det är för dåligt om det knappt är nån snö i Solaise. Det finns ju även en hel del åkning skiers left när man är högst upp på Pisaillas och det är väl den man får hålla sig till om det nu är dåligt med snö i lågterrängen. Orkar man knata upp på kammen ovanför högsta liften så har man ju iaf en del sammanhängande fallhöjd ner till lilla knappen i botten på glaciären. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Snö i Val d'isere?
Tillbaka
Topp