snö i val thorens?

jonk

Ny medlem
snö i val thorens?
jag har hört att glaciären i val thorens gör att det är relativt snösäkert och funderar på en tidig resa. har någon varit där innan jul och hur var det då ?
 
snö i val thorens?
jeg var der ved nyttår og det var ikke så mye snø der da. det begynnte å komme snø der mens vi var der. før det så hadde det vært lite. men på toppen skulle en jo tru det er mye snø for det går jo opp til 3500m der
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp