Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
SNÖ minne
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="AndreasF" data-source="post: 39246" data-attributes="member: 32006"><p>Sadelberget i Åre våren 2002. Jag och en polare smög upp längs </p><p>kammen då det blåste som tusan. Alla som åkt där vet att det är </p><p>bara de första typ trettio metrarna som är skoj. Väl uppe, 30 min </p><p>senare och med skidorna på fötterna ska vi ta säsongens sista åk. </p><p>Observera att det var sista åket. Polaren, låt oss för enkelhetens </p><p>skull kalla honom Tobbe, glider fram mot kanten gör en obegriplig </p><p>vurpa innan backen börjar och snurrar runt ett antal varv innan han </p><p>får stopp när den roliga biten är slut. Detta mina damer och herrar </p><p>är humor för en sadist som mig. </p><p></p><p>//A</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="AndreasF, post: 39246, member: 32006"] Sadelberget i Åre våren 2002. Jag och en polare smög upp längs kammen då det blåste som tusan. Alla som åkt där vet att det är bara de första typ trettio metrarna som är skoj. Väl uppe, 30 min senare och med skidorna på fötterna ska vi ta säsongens sista åk. Observera att det var sista åket. Polaren, låt oss för enkelhetens skull kalla honom Tobbe, glider fram mot kanten gör en obegriplig vurpa innan backen börjar och snurrar runt ett antal varv innan han får stopp när den roliga biten är slut. Detta mina damer och herrar är humor för en sadist som mig. //A [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
SNÖ minne
Tillbaka
Topp